Hotel Nuland - 's-Hertogenbosch is geopend

Van der Valk Hotel Nuland - 's-Hertogenbosch is weer volledig geopend en hanteert aangepaste maatregelen. Graag vragen wij u rekening te houden met de aangescherpte maatregelen om uw gezondheid en die van onze medewerkers te kunnen waarborgen. Wij hopen u dan ook snel te mogen verwelkomen voor een veilig en vertrouwd verblijf.

Wij danken u voor het begrip en het vertrouwen in ons hotel.

Bekijk onze aangepaste maatregelen


Veilig en vertrouwd

Bij Van der Valk heeft de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers de hoogste prioriteit. Om uw gezondheid en veiligheid te kunnen waarborgen, willen wij u vragen tijdens uw bezoek aan ons hotel het volgende beleid na te leven: 

  • Volg aangegeven looprichting en hygiëne maatregelen
  • Houd 1,5 meter afstand van andere gasten en medewerkers
  • Schud geen handen met medegasten of hotelpersoneel 
  • Was uw handen regelmatig en volgens de richtlijnen van het RIVM
  • Gebruik papieren handdoekjes om uw handen te drogen
  • Hoest en nies in uw elleboog en wend u af van medegasten en hotelpersoneel
  • Betaal bij voorkeur met pin of contactloos

Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. 

Wij doen er alles aan om uw verblijf zo veilig en vertrouwd mogelijk te maken. Bedankt voor uw vertrouwen in Van der Valk en wij hopen u snel te mogen verwelkomen in ons hotel. Indien u vragen heeft, neem dan gerust contact op met onze receptie.

 


Restaurant is open

Het restaurant is - volgens richtlijnen vanuit overheid en RIVM - geopend.

Zowel hotelgasten en externe gasten kunnen bij ons weer heerlijk genieten van eten & drinken. Voor externe gasten is reserveren verplicht indien u binnen in ons a la carte restaurant wilt lunchen of dineren. Om te reserveren willen wij u vragen om telefonisch contact op te nemen via; 
+31 73 534 25 34.

Het terras is ook geopend en daar kunt u terecht zonder reservering, zolang er plek is.

Voor alle tafelreserveringen gelden onderstaande maatregelen: 

  • Wij werken met waarschuwingsstickers en vragen u deze te volgen. 
  • Wij vragen u om op 1,5 meter afstand van elkaar te wachten tot onze host u een tafel wijst.
  • Wij ontvangen alleen gasten van gezamenlijke huishoudens tot maximaal 8 personen.
  • Houd 1,5 meter afstand. Zowel tot onze medewerkers als tot andere gasten.
  • Om voldoende afstand te behouden serveren wij uit met gepaste afstand via bijzettafels waarna u zelf uw bestelling kunt pakken.
  • Onze medewerkers dragen handschoenen uit hygiënisch oogpunt.
  • Roomservice is mogelijk voor zowel gerechten als drankjes. 

Fitness

De fitness is geopend. Wij verzoeken u hierbij rekening te houden met 1,5 meter afstand tot onze medewerkers en andere gasten. Ook in de fitnessruimte gelden aangescherpte protocollen voor reiniging en hygiëne.


Veelgestelde vragen

Mag Van der Valk als hotel en restaurant geopend zijn?
Ja, volgens de richtlijnen van de overheid is het toegestaan om als hotel en restaurant geopend te zijn. Ons restaurant, de Valk Next Door is dan ook geopend voor zowel hotelgasten als gasten van buitenaf.

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel veilig?
Van der Valk neemt uw gezondheid en die van de medewerkers uiterst serieus. Wij hebben aangescherpte maatregelen binnen het hotel zodat dit gewaardborgd kunt worden. 
Alle Van der Valk hotels zijn ingericht volgens de richtlijnen van het RIVM. Wij doen er als hotel alles aan om risico’s tot een minimum te beperken. 

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?
Ja, u kunt via de receptie roomservice bestellen op uw hotelkamer. Hiervoor is een aangepaste menukaart die u op uw hotelkamer vindt.

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Bij Hotel Nuland - 's-Hertogenbosch is 'De Valk Next Door geopend en de fitness.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Het is mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten. Voor meer informatie over welke faciliteiten er beschikbaar zijn, wil ik u vragen om contact op te nemen met onze receptie. Zij staan u graag te woord!

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen? 
Ja, de boeking kan tot een dag voor aankomst kosteloos geannuleerd worden.