Van der Valk Hotels & Restaurants hanteert aangescherpte maatregelen.

Update per 19 maart: Als familiebedrijf erkennen wij de groeiende bezorgdheid en onzekerheid welke het coronavirus in ons land, maar ook over de hele wereld veroorzaakt. Onze hoogste prioriteit hierin is de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gaten en onze medewerkers. Om dit te kunnen blijven waarboren en zo maximaal mogelijk bij te dragen het COVID-19 coronavirus in te dammen, hebben wij vandaag met pijn in ons hart een moeilijke beslissing moeten nemen. Van der Valk Nuland - 's-Hertogenbosch zal vanaf vrijdag 20 maart 2020 tot dinsdag 7 april 2020 gesloten zijn voor gasten. Daarna hopen wij weer open te gaan.

U kunt ons dagelijks telefonisch bereiken via het algemene nummer +31 73 534 25 34 of per email op: nuland@valk.com.

Wij hopen u snel weer te verwelkomen in ons hotel!

Met gastvrije groet,

Familie van der Valk
Van der Valk Hotels & Restaurants

 

As a family business, we recognize the growing concern and uncertainty caused by the coronavirus in our country, but also around the world. Our top priority is the health, safety and well-being of our guests and employees. By continuing to safeguard this and the increasing measures to contain the COVID-19 coronavirus, we are forced to close our hotel from Friday March 20, 2020 till Tuesday April 7, 2020.

You can reach us daily on our own phone number or by e-mail: nuland@valk.com.

We hope to welcome you back in our hotel soon!

With hospitable regards,

Family Van der Valk
Van der Valk Hotels & Restaurant


Update per 15 maart: Met het oog op de recente ontwikkelingen en de nieuw afgekondigde overheidsmaatregelen, heeft Van der Valk per direct en tot nader order al haar restaurants gesloten. Voor onze hotelgasten is er wel de mogelijheid om roomservice te bestellen. Wij hopen uiteraard dat dit een bijdrage zal leveren aan het voorkomen van verdere verspreiding van het Coronavirus. Ons familiebedrijf fungeert al vele tientallen jaren als een belangrijke ontmoetingsplaats binnen onze samenleving. Vele maatschappelijke netwerken komen binnen onze vestigingen tot stand en worden daar onderhouden. De stappen die wij nu nemen voelen dan ook als onwerkelijk en hebben wij lang als ondenkbaar gezien. In deze uitzonderlijke omstandigheden is er echter geen andere keuze.

Wij vertrouwen erop dat wij als samenleving alles zullen doen wat nodig is om deze situatie een halt toe te roepen en sterk en veerkrachtig zullen zijn bij het herstel in de periode daarna.

Familie Van der Valk


Bij Van der Valk heeft de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers de hoogste prioriteit. Wij nemen de ontwikkelingen omtrent het COVID-19 virus daarom ook erg serieus.

Naast dat Van der Valk zelf uitgebreide gezondheids- en veiligheidsprocedures heeft getroffen blijven wij ook de richtlijnen en protocollen aanhouden van de officiële instanties. Dagelijks worden de ontwikkelingen en richtlijnen, zowel lokaal als internationaal, nauw in de gaten gehouden, zodat Van der Valk voortdurend aan de veiligheid en welzijn van haar gasten en medewerkers kan voldoen.

Voor de meest gestelde vragen en antwoorden, verwijzen we u graag door naar het RIVM.
Voor vragen over reserveringen verwijzen wij u graag naar het hotel waar u de boeking heeft gedaan.

Met gastvrije groet,

Van der Valk Hotels & Restaurants